FAQ2023-07-26T09:20:42+02:00

Frequently Asked Questions

Bezorgen jullie de boeken ook thuis?2023-07-26T09:19:25+02:00

Ja, we bezorgen ook thuis. Hiervoor rekenen we wel verzendkosten. Je kunt er ook voor kiezen om je boeken af te halen in onze winkel in het centrum, (Marikenstraat 29 in Nijmegen).

Er ging iets mis met iDEAL, is mijn bestelling goed gegaan?2019-05-20T13:03:03+02:00

Kijk voor de zekerheid even in je account. Als je daar niets terugvindt is het niet goed gegaan en moet je je bestelling opnieuw plaatsen.

Hoe kan ik bestellen?2019-05-20T12:51:33+02:00

Je kunt een bestelling plaatsen door artikelen van een boekenlijst in je winkelmand te doen. (Let op dat je van dezelfde titel niet én het eBook én het folioboek koopt). Door op de knop “Bestellen” te klikken plaats je de artikelen in je winkelmand. Log in met de gegevens die je van je studievereniging hebt ontvangen, maak een account aan en handel de bestelling verder af door je gegevens in te voeren en te betalen.

Hoe kan ik betalen?2019-05-20T13:02:38+02:00

Je betaalt met iDEAL als je je bestelling afrondt.

Hoe kan ik controleren wat ik besteld heb?2019-07-03T13:53:20+02:00

Je krijgt na je bestelling een orderbevestiging van ons in je mail. Op een later moment kun je altijd inloggen om je besteloverzicht op te roepen. Als je geen orderbevestiging krijgt, neem dan contact op met klantenservice@dekkervdvegtstudieboeken.nl, dan kijken wij na wat er aan de hand is.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?2019-05-20T15:18:11+02:00

Ga naar “Mijn Account” pagina en kies daar voor “Wachtwoord vergeten”

Ik heb een boek teveel besteld of ik ben een boek vergeten te bestellen2019-05-20T12:52:19+02:00

Als je een boek teveel besteld hebt kun je een mail sturen naar info@dekkervdvegt.nl, dan halen we het boek van je bestelling af. Als je al betaald hebt storten we het geld binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Als je iets vergeten bent kun je het in een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik heb een verkeerd boek besteld2019-05-20T12:51:56+02:00

Dat kan gebeuren, geen probleem. Stuur even een mail naar info@dekkervdvegt.nl en we passen je bestelling aan. Het geld dat je al betaald hebt storten we binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Heb je het boek al afgehaald? Dan kun je het binnen twee weken terugbrengen in onze winkel. Je krijgt het geld dan retour. Dit geldt overigens niet voor boeken met een activeringscode. Deze kunnen alleen geretourneerd worden als de code nog niet geactiveerd is. Als de boeken niet meer geseald zijn kunnen ze niet meer worden geretourneerd.

Ik heb nog niet alle boeken uit mijn bestelling ontvangen, hoe kan dat?2019-05-20T13:04:39+02:00

Het kan zijn dat niet alle boeken van dezelfde leverancier komen, of een andere verschijningsdatum hebben. We proberen de informatie op de site zo actueel mogelijk te houden. Voor vragen kun je altijd een mail sturen naar info@dekkervdvegt.nl.

Kan ik al mijn boeken voor het hele jaar in één keer bestellen?2019-05-20T13:06:16+02:00

Dat kan wel, maar wij raden het sterk af. Het kan zijn dat vakken wijzigen, vervallen of dat er nieuwe drukken verschijnen in de loop van het jaar. Als je je boeken per periode bestelt weet je zeker dat je de goede boeken hebt.

Kan ik een bestelling annuleren?2019-05-20T13:02:17+02:00

Ja, dat kan. Stuur een mail naar info@dekkervdvegt.nl en dan zullen we de bestelling annuleren. Het geld dat je betaald hebt storten we binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Kan ik mijn artikelen retourneren?2019-05-20T13:05:34+02:00

Je mag boeken binnen 2 weken terugbrengen naar de winkel. Je krijgt je geld terug, op vertoon van je factuur. Boeken voorzien van een code worden alleen retour genomen als het boek nog geseald is en de code niet is geactiveerd.

Kan ik tweedehands boeken bestellen?2019-05-20T12:53:34+02:00

Nee, het is niet mogelijk om tweedehands boeken te bestellen, alle boeken die je bij ons bestelt zijn nieuwe exemplaren.

Kan ik voor meerdere personen tegelijk boeken bestellen?2019-05-20T12:52:49+02:00

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De inlog die je van je studievereniging krijgt is persoonsgebonden, en gekoppeld aan het lidmaatschap van je studievereniging.

Klantenservice2019-07-03T13:55:24+02:00

Onze klantenservice is bereikbaar via mail klantenservice@dekkervdvegtstudieboeken.nl, en tijdens openingstijden van onze winkel. We streven ernaar je vragen binnen twee werkdagen af te handelen.

Maandag:  11.00 - 18.00 uur
Dinsdag:   9.30 - 18.00 uur
Woensdag:  9.30 - 18.00 uur
Donderdag: 9.30 - 21.00 uur
Vrijdag:   9.30 - 18.00 uur
Zaterdag   9.30 - 18.00 uur
Zondag:   12.00 - 17.00 uur
Krijg ik alleen korting als ik lid ben van een studievereniging?2019-05-20T13:07:21+02:00

Ja, de korting geldt alleen voor leden van een studievereniging, dat is wettelijk zo vastgelegd. Je kunt ook boeken bestellen zonder lid te zijn in onze winkel, maar dan betaal je de volledige prijs.

Krijg ik ook een factuur?2019-07-03T13:51:24+02:00

Op het moment dat je boeken binnen zijn kun je in je accountpagina een factuur terugvinden van de boeken die besteld en geleverd zijn.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?2023-07-26T09:18:26+02:00

In je bestelbevestiging noemen we de verwachte leverdatum. Je krijgt een e-mail als de boeken voor je klaarliggen.

Wat als een boek niet leverbaar is?2019-05-20T13:04:19+02:00

Als een boek toch niet leverbaar is of als de levertijd vertraagd is krijg je daarvan een update in je mail. Mocht er een langdurig leverprobleem zijn voor een boek dan gaan we in overleg met je studievereniging zodat zij het met de docent kunnen opnemen.

Titel

Ga naar de bovenkant